اخبار بورس

سود مجمع بانک دی 1402 – تاریخ مجمع بانک دی

حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه یک شرکت و دریافت سود نقدی از موارد مهم در بازار سرمایه است که بسیاری از سهامداران تجربه خوبی از آن داشته‌اند. عموما میزان سود نقدی که به سهامداران تعلق می‌گیرد، نحوه دریافت سود سالیانه و دیگر موارد مربوط به مجمع برای سهامداران دارای اهمیت هستند. در این مطلب تلاش شده به تمامی سوالات و نکات مهم در خصوص مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی پاسخ داده شود. شرکت‌ها، با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، برخی تصمیمات مهم را برای شرکت اتخاذ می‌کنند. لازم به ذکر است هر شرکت شرایط خاص خود را در برگزاری مجمع دارد. سهام بانک دی با نماد «دی» در بازار سرمایه معامله می‌شود و می‌توان از طریق لینک تحلیل بنیادی بانک دی با این سهم بیشتر آشنا شد. همچنین سهامداران می‌توانند با بررسی سود مجمع بانک دی 1402، در خصوص حضور در مجمع این بانک تصمیم‌گیری کنند.

مجمع عمومی عادی سالیانه

مجمع عمومی عادی سالیانه رویدادی مهم جهت ارائه گزارش عملکرد سالیانه مدیران و طرح مواردی از جمله میزان سود تقسیمی و دیگر مسائل شرکت است. این مجمع هر سال با هدف تحلیل عملکرد سال مالی گذشته برگزار می‌شود و مسائل مهمی در خصوص آینده یک سازمان یا شرکت در این مجمع بررسی می‌شوند. سهامداران می‌توانند سوالات خود در خصوص شرکت را در مجمع عمومی مطرح کنند و به طور مستقیم در تصمیم‌گیری‌های مهم شرکت نقش داشته باشند. مجمع عمومی عادی سالیانه به حسابرسی و مشارکت اعضا و افزایش شفافیت مالی شرکت کمک می‌کند.

شرکت‌ها وظیفه دارند که تاریخ و مکان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه را حداقل ۱۰ روز پیش از برگزاری، از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار به سهامداران اطلاع‌رسانی کنند. در ادامه اطلاعات مرتبط با مجمع بانک دی 1402 آمده است. لازم به ذکر است آخرین اطلاعات مجامع شرکت‌ها از طریق سایت tse و سامانه کدال در دسترس قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله مجمع چیست پیشنهاد می‌شود.

تاریخ مجمع بانک دی در سال ۱۴۰۲

بانک دی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این عادی سالیانه که در ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 1402/04/31 در استان تهران، شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر، خيابان شهيد فلاحی (زعفرانيه)، خيابان فيروزکوه شرقی، انتهای خيابان روشن اول، دهکده نشاط وليعصر (عج) برگزار شد، حضور به هم رسانند.

نحوه حضور در جلسه مجمع

کارت ورود به مجمع بانک دی 1402 از ساعت 8 الی 14 روز چهارشنبه مورخ 1402/04/28 در محل ساختمان مرکزی بانک واقع در خيابان وليعصر، بالاتر از پارک ملت، نبش خيابان پايور، شماره 45، طبقه همکف، امور سهام يا يک ساعت قبل از برگزاری جلسه در محل برگزاری مجمع با ارائه کارت شناسايی معتبر، وکالتنامه (برای نمايندگان اشخاص حقیقی) و معرفی‌نامه (برای نمايندگان اشخاص حقوقی) توزيع شد. همچنین امکان مشاهده مجمع برای آن دسته از سهامدارانی که در مجمع حضور نداشتند از طريق نشانی http://live.day24.ir فراهم بود.

دستور جلسه مجمع بانک دی

هیچ‌گونه محدودیتی برای حضور سهامداران بانک دی در مجمع عمومی عادی سالیانه وجود نداشت تا تمامی سهامداران بتوانند نقش موثری در تصمیم‌گیری‌های مسائل مختلف شرکت داشته باشند. در ادامه دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی آمده است:

  • استماع گزارش هیئت‌‌مدیره و بازرس قانونی
  • تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1401/12/29
  • انتخاب حسابرس و بازرس قانونی
  • انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار
  • انتخاب اعضای هیئت‌مدیره
  • تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت‌مدیره

ساير مواردی که در صلاحيت مجمع عمومی عادی ساليانه است، از قبيل اتخاذ تصميم در خصوص تقسيم سود نقدی و…

سود مجمع بانک دی 1402

سود مجمع بانک دی در واقع همان میزان سود نقدی است که در مجمع تصویب و طبق زمانبندی مشخص میان سهامداران تقسیم می‌شود. جهت رسیدن به بهترین نتیجه در سرمایه‌گذاری لازم است تا علاوه بر تحلیل بنیادی بورس، سود نقدی سهام نیز بررسی شود. سود نقدی  یکی از موارد مهمی است که باعث می‌شود تصمیم‌گیری‌های سهامداران در زمینه سرمایه‌گذاری برای دوره‌های مالی آینده شرکت جهت گیرد. همچنین سود نقدی نقش مهمی در حضور فعال این سهامداران در جلسات مجمع دارد.

شرکت‌ها، در تقسیم سود نقدی از سیاست‌های خاصی پیروی می‌کنند. درصد تقسیم سود نقدی بانک دی، مانند سایر شرکت‌ها، بر اساس این اصول تعیین می‌شود. سهامداران باید توجه کنند که سود نقدی به سهامدارانی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، سهام شرکت را در اختیار دارند، تعلق می‌گیرد. در بررسی مجمع بانک دی 1402 می‌توان گفت که طبق اطلاعات منتشر شده در سایت کدال بورس متاسفانه بانک دی در چند سال اخیر به دلیل زیان‌ده بودن، سودی نقدی تقسیم نکرده است و آخرین سود نقدی بانک متعلق به سال 1394 است.

آدرس و اطلاعات امور سهام بانک دی

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ملت، روبه‌روی سازمان مدیریت صنعتی، نبش خیابان پایور، شماره 45

کد پستی: 1966835694

نمابر: 26218626-26218610

تلفن: 28930-021

3.1/5 - (13 رای)

سایر مقاله‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا