اخبار بورس

گزارش بورس امروز – 11 دی ماه 1402

در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت 0/36 درصدی به عدد 2,168,327 واحد رسید. بنابراین با افت امروز شاخص کل، بازدهی این نماگر از ابتدای سال به 10/6 درصد کاهش یافت. شاخص کل هموزن نیز با افت 0/04 درصدی همراه شد. در فرابورس نیز شاخص کل 0/36 درصد به عقب بازگشت.

گزارش بازار 11 دی ۱۴۰۲

امروز 223 نماد در محدوده مثبت و 471 نماد در محدوده‌های منفی معامله شدند.

ارزش کل صفوف خرید 390.3 میلیارد تومان و ارزش صفوف فروش 232.1 میلیارد تومان بود. نماد معاملاتی «داتام» که به تازگی عرضه اولیه شده است، با ارزش صف 115 میلیارد تومان در صدر نمادها با بیشترین ارزش صف خرید قرار گرفت. 29 درصد از ارزش کل صفوف خرید به این نماد اختصاص داشت. در مقابل فنرژی امروز هم سنگین‌ترین صف فروش را داشت.

این نمودار تعداد نمادهای مثبت و منفی بازار سهام را در 10 روز گذشته نشان می‌دهد

ارزش معاملات خرد امروز با رشد قابل ملاحظه به عدد 5 هزار میلیارد تومان رسید. گروه خودرو و ساخت قطعات با ارزش معاملات 347 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را در میان سایر صنایع داشتند.

شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان با نماد «نخریس» امروز در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه شد. در این عرضه 72 صندوق، 95 هزار کد حقیقی و 1.7 هزار کد حقوقی مشارکت کردند. سهم تخصیص یافته در مرحله دوم 28 سهم به هر کد معاملاتی بود. این نماد امروز با ارزش معاملات 232 میلیارد تومان بیشترین ارزش معامله را در میان سایر نمادها داشت. در نمادهای بورسی نیز «ذوب» با ارزش معامله 135 میلیارد تومان در صدر بیشترین ارزش معاملات قرار گرفت. علت توجه به این نماد انتشار درصد تجدید ارزیابی دارایی‌هایش در سامانه کدال بود.

در جریان معاملات امروز سهامی به ارزش 55.4 میلیارد تومان از سبد سهامی سهامداران خرد به پرتفوی سهامداران عمده منتقل شد. بنابراین سهامداران حقوقی امروز هم مالکیت‌ها را از آن خود کردند.

جزییات معاملات روزانه را در انیگما مشاهده کنید

5/5 - (1 رای)

سایر مقاله‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا